Förklaring

Funderade på att sluta blogga, på den här bloggen alltså. Nu kommer jag inte göra det, nu kommer jag fortsätta blogga, men viktigast av allt, jag kommer kunna dansa igen! Okej, inlägget innan det här satt jag i stugan, hade det bra och lyssnade på One Direction. Ungefär en timma senare halkade jag och gjorde illa mig, rejält. Nu efter mer än en vecka har jag fått beskedet, jag kommer bli bra. Jag kommer kunna dansa igen, idag faktiskt så fick jag beskedet, otroligt nog så började det rinna några tårar. När jag inte visste, när dom kanske skulla öppna upp benet då grät jag. För jag skulle kanske aldrig mer kunna dansa, men nu är jag på fötter, eller en fot i alla fall. Måste ha gipset i tre veckor till. Den 10 april åker det av. Jag var tvungen skriva, har hållit mig från att skrika av glädje sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0